officecenter

ساخت وبلاگ

برخی افراد بخصوص جوانان این دوره برای اسباب کشی تجربه کافی را ندارند. از این رو نیاز به راهنمایی هایی دارند که اتوبار نارمک که از مناطق تحت پوشش باربری فدک بار است ، کاملا راهنمای آنها می باشد. جهت هرگونه مشاوره می توانید به صورت شبانه روزی با مشاورین مجرب اتوبار نارمک در تماس باشید. و این روزها اثاث کشی در کرونا دغدغه‌های افراد را بسیار بیشتر نموده است. اگر در روزهای کرونایی مجبور به جابجایی منزل و محل کار خود هستید، ما در باربری فدک به شما کمک می‌کنیم بدون دغدغه و نگرانی اثاث کشی کنید.برای جابجایی تیم حمل بار مطمئن و حرفه‌ای استخدام کنید. کلیه افراد و کارکنان اتوبار نارمک به رعایت موارد و اصول بهداشتی به ویژه در شرایط کرونا پای ‌بند می‌باشند و با رعایت تمام پروتکل‌ های اقدام به انتقال وسایل شما می کنند. بعداز انتقال وسایل اگر سریعا قصد استفاده از وسایل دارید حتما ابتدا آنها استریل کرده و سپس باز نمایید، چراکه ویروس کرونا برای چند ساعت روی سطوح باقی می‌ماند.

هماهنگی با بهترین باربری عامل اصلی در کاهش استرس های اسباب کشی است. اسباب کشی منزل اصولی دارد که با توجه به آن می توان به سادگی و بدون اتلاف وقت به منزل جدید نقل مکان کرد. انجام کلیه مراحل مربوط به امور اسباب کشی و بدست آوردن رضایت و خشنودی مشتریان کار هر کسی نیست. اما اتوبار نارمک به خوبی توانسته است اعتماد مشتریانش را جلب کند و در این عرصه سرآمد باشد. 

از نکات مهمی که لازم است برای اسباب کشی به آن توجه کنید این است که  هرگز جمع کردن و بسته بندی وسایل را برای روز آخر نگذارید و این کار را زودتر از موعد انجام دهید. یکی از مواردی که به صرفه جویی در وقت و هزینه کمک می کند، باز کردن قطعات و وسایلی است که قابلیت جداسازی را دارند؛ به طور مثال بازکردن پایه های میز شاید زمان کمی از شما بگیرد اما یک ساعت در زمان جا به جایی صرفه جویی می شود. 

officecenter...
ما را در سایت officecenter دنبال می کنید

برچسب : اتوبار نارمک, نویسنده : navak officecenter بازدید : 178 تاريخ : دوشنبه 27 / 11 ساعت: 17:44

خدمات اسباب کشی منزل یکی از کارهایی است که معمولا شما را یک ماه قبل از جابه جایی درگیر می کند و بایستی تمام وسایل موجود در خانه را برای حرکت از مکانی به مکان دیگر آماده کنید. نکته مهم در این مواقع جابه جایی وسایل و انتقال آن ها به خانه جدید است؛ همه ما می دانیم که در این مرحله بسیار تنهاییم و بایستی به تنهایی به فکر جابه جایی بسیاری از وسایل باشیم. بهترین راه برای انجام این کار وجود باربری های متعهد است تا بتوانید راحت و بی دردسر وسایل خود را جابه جا کرده و کارهایتان را به ایشان بسپارید. باربری  بهار مطمئن ترین باربری در تمام مناطق تهران از جمله :  باربری پاسداران -  باربری شمیرانات – باربری تهرانپارس – باربری نارمک و ... می باشد.

یک ضرب المثل انگلیسی هست که می گوید سه بار اسباب کشی کردن به اندازه یک آتش سوزی به شما ضرر می رساند.مثل اینکه بسته بندی وسایل و باز کردن آن ها بعد از اسباب کشی تمامی ندارد و پس از مرحله خسته کننده بسته بندی و جابجایی بعد از مدت کوتاهی نوبت به چیدمان خانه و باز کردن وسایل می رسد .

بهتر است خودتان را برای اسباب کشی آماده کنید. زیرا هرچه خودتان را برای لحظه جابه جایی آماده کنید، هزینه های احتمالی برای انجام این کار کاهش پیدا می کند و از طرفی استرس و دلشوره آن نیز برای انجام جابه جایی کمتر می شود. به خاطر داشته باشید هرگز جمع کردن و بسته بندی وسایل را برای روز آخر نگذارید و این کار را زودتر از موعد انجام دهید. یکی از مواردی که به صرفه جویی در وقت و هزینه کمک می کند، باز کردن قطعات و وسایلی است که قابلیت جداسازی را دارند؛ به طور مثال بازکردن پایه های میز شاید زمان کمی از شما بگیرد اما یک ساعت در زمان جا به جایی صرفه جویی می شود. همان طور که خودتان هم می دانید، استفاده از آسانسور بسیار راحت تر از راه پله بوده و هزینه کمتری را شامل می شود؛ عبور از راه پله، علاوه بر افزایش زمان، تعداد مسئولین باربری را افزایش داده و محافظت بیشتری برای وسایل و لوازم خانه را لازم دارد. فراموش نکنید قبل از انجام جابه جایی، روز آن را در هر دو ساختمان هماهنگ کنید. در موارد دیگر می توانید وسایلتان را کم کرده و از رفت و برگشت ماشین باربری جلوگیری کنید؛ بسیاری از ما، وسایل بلا استفاده ای را نگه داری می کنیم که در زمان بسته بندی می توانیم از آن ها خداحافظی کنیم.

officecenter...
ما را در سایت officecenter دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : navak officecenter بازدید : 132 تاريخ : دوشنبه 27 / 11 ساعت: 17:39

سرویس پذیرایی به مجموعه ظروفی میگویند که برای پذیرایی از مهمان استفاده می شود ، این سرویس شامل شیرینی خوری ، شکلات خوری ، میوه خوری ، بشقاب ، کاسه آجیل ، و فنجان و نعلبکی و قندان میشود و در جنس ها و طرح های مختلف در بازار به فروش میرسد .

یکی از پر طرفدار ترین ظرف های پذیرایی ، سرویس کریستال چک می باشد که با نام بوهمیا چک در بازار شهرت دارد، در مورد ظروف کریستالی باید گفت جزو ظروفی هستند که هم برای و پذیرایی کاربرد دارد و هم برای دکور و زیبایی .

اگر در فکر خرید ظروف کریستالی اصل هستید، باید بدانید نکاتی وجود دارند که توجه به آن ها خالی از لطف نیست. یکی از این نکات توجه و بررسی دقیق ظاهر کریستال می باشد. کریستال های اصل و درجه یک بدنه ای کاملا شفاف و زلال دارند و هیچ گونه حباب یا ناهماهنگی در ساختار بدنه آن ها یافت نمی شود. همچنین تراش ها و طرح هایی که روی کریستال های اصل وجود دارند بسیار ظریف و چشم نواز هستند. نکته ای دیگری که در هنگام خرید سرویس کریستال جدید باید به آن توجه کرد، سالم بودن ظرف است. قبل از پرداختن وجه حتما باید تمام ظروف موجود در سرویس کریستال  را بررسی کنید تا فاقد خراش و لب پریدگی باشند. همچنین توجه دقیق به بسته بندی ظروف کریستال می تواند شما را به خرید بهترین ظروف کریستال نزدیک کند. معمولا برند های برتر بسته بندی هایی شیک و مجلل ارائه می کنند.

برای خیلی از افرادی که برای تهیه جهیزیه، دنبال بهترین برند روز دنیا می باشند، باید گفت که اغلب این ظروف طراحی زیبا و بی‌نظیری دارند که باعث میشود ناخود آگاه نظر هر بیننده‌ای را به سمت خود جذب کنند. شاید به این دلیل باشد که کریستال واقعی حالت منشوری دارد که وقتی در کنار نور قرار می‌گیرد حالت رنگین‌کمان پیدا می‌کند و نور را به زیبایی بازتاب می دهد  ضمنا این ظرف ها شفافیت و ظرافت بالایی دارند که سبب زیبایی و چشم نوازی آن می شود.

نکته قابل توجه برای خرید این محصولات که غالبا گران تر از دیگر محصولات مشابه می باشند توجه به بودجه و هزینه ای است که باید متناسب با وضعیت رفاهی شما باشد. چرا که قیمت کریستال چک گاهی تا چند میلیون تومان نیز می رسد.

 

officecenter...
ما را در سایت officecenter دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : navak officecenter بازدید : 136 تاريخ : سه شنبه 7 / 11 ساعت: 20:07

کریستال به ماده ای که ذرات تشکیل دهنده آن بصورت منظم در سه جهت قرار گرفته باشند می گویند. در بین مردم شیشه سرب دار را به اسم کریستال می شناسند.کریستال و ظروف تهیه شده از آن محصولاتی فوق العاده مرغوب و درجه یک هستند که در زمینه های گوناگون نظیر پذیرایی و مصارف دکوری و زینتی مورد استفاده قرار می گیرند. اما متاسفانه کریستال نیز همانند سایر کالاهای با ارزش و پرطرفدار زیر رادار افراد سودجو قرار گرفته است و محصولات کریستالی فیک و تقلبی در بازار وجود دارند. بنابراین اگر در فکر خرید سرویس پذیرایی کریستال هستید، باید بدانید نکاتی وجود دارند که توجه به آن ها خالی از لطف نیست. یکی از این نکات توجه و بررسی دقیق ظاهر کریستال می باشد. کریستال های اصل و درجه یک بدنه ای کاملا شفاف و زلال دارند و هیچ گونه حباب یا ناهماهنگی در ساختار بدنه آن ها یافت نمی شود. همچنین تراش ها و طرح هایی که روی کریستال های اصل وجود دارند بسیار ظریف و چشم نواز هستند. نکته ای دیگری که در هنگام خرید ظروف کریستال جدید باید به آن توجه کرد، سالم بودن ظرف است. قبل از پرداختن وجه حتما باید تمام ظروف موجود در سرویس کریستال جدید  را بررسی کنید تا فاقد خراش و لب پریدگی باشند. همچنین توجه دقیق به بسته بندی ظروف کریستال می تواند شما را به خرید بهترین ظروف کریستال نزدیک کند. معمولا برای شیک ترین ظروف پذیرایی کریستال، بسته بندی هایی شیک و مجلل ارائه می کنند.

کریستال در واقع شیشه ای است که در آن اکسید سرب اضافه شده است و بجای کلسیم قرار گرفته است .درصد وزنی اکسید سرب بین ۱۸ درصد تا ۴۰ درصد کل وزن شیشه رو تشکیل می دهد. در محصولات کریستالی معمولا به میزان ۲۴ درصد وزن کل از اکسید سرب استفاده می شود. دقت داشته باشید استفاده مداوم از ظروف کریستال  برای بعضی از نوشیدنی ها و دسر ها ممکن است باعث بیماری شود. برای اطلاع بیشتر می توانید به نوشته  موارد منع مصرف مراجعه فرمایید.

شرکت ناخمن در سال 1834 توسط آقای Micheal Nachtmann تاسیس شده استهدف اصلی از تاسیس این شرکت تولید ظروف لوکس و تزئینی کریستال بوده است.

ناخمن محصولات متنوع در طرح های زیبا، شکیل و در عین حال مدرن با بهترین کیفیت در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.

در ساخت محصولات کریستال ناخمن از ایده های جدید و جذاب جهت زینت بخشی منازل مصرف کنندگان استفاده شده است.

officecenter...
ما را در سایت officecenter دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : navak officecenter بازدید : 117 تاريخ : سه شنبه 7 / 11 ساعت: 20:05